و من ....

و من ....

 
میكشم ، میكشی ، می كشد

هر سه میکشیم

اما

او ناز تو را …

تو دست ، از من …

و من مثل همیشه سیگار ...
 
 


نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:33---11 تير 1393
ستت دارم هایم بوی تکرار گرفته اند و طعم ماندگی …

منی که لحظه لحظه زندگیم با تو عاشقی کردم …

وتمام عشقم را دروجودت رها …

میخواهم کمی نباشم


خودمون
ساعت14:35---3 تير 1393
وقتی خوشحال هستی قول نده


وقتی عصبانی هستی جواب نده


وقتی ناراحتی تصمیم نگیر


خودمون
ساعت14:35---3 تير 1393
سرت گرم است ، مزاحمت نمیشوم

اما بدان حرارت سرگرمیهایت مرا میسوزاند . . .


خودمون
ساعت14:34---3 تير 1393
هر وقت شک می کنم ؛ به عشق ، به خنده ، به مهر ، به گرما ، حتی به خاک …
هر وقت گم می کنم ؛ راهم را ، آسمان را ، حتی خودم را …
به مادرم نگاه می کنم …
به سلامتی همه مامانا


خودمون
ساعت14:33---3 تير 1393
دروغ نگویید چون هر دوروغ کوچکی که بر زبان میاورید شمارا به خداحافظی نزدیکتر میکند

علی دهقان
ساعت13:39---3 تير 1393
تا فهمیـد خریدارِ واقعی ام ؛ گران شد کسی که برای دیگران ، مـــفـــت هم نمی ارزید

سارا
ساعت16:29---31 خرداد 1393
دوست من... برادر من...خواهر من... هرکی هستی گوش کن.

میخواهی قضاوتم...کفش هایم را بپوش...راهم را قدم بزن...درد هایم را بکش...

سال هایم را بگذران...بعد قضاوت کن...


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت19:50---29 خرداد 1393
تو یــک ساله نیـــستی و یـــک قرن شد
واسه من که یـــک روزشم ســـخت بود
همیشه دو دل بودم از حس تـو
همیـشه خیـالت ازم تـخت بـود


کیان
ساعت20:01---17 خرداد 1393
خیلی خوب بود . یه زمانی میرسه که جای پسرو دختر عوض میشه

بهزاد
ساعت20:30---6 خرداد 1393

اگــر ساده ای ...

اگــــر راستگــویی ...

اگـــر با وفایی ...

اگـــر با غیرتی ...

اگر یک رنگــی ...

همیشه تنهایــــی ...



HOSSEIN
ساعت20:43---5 خرداد 1393

وقتی نیست نباید اشک بریزی. . .

باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند. . .

همین ها تو را میسازد. . .

سنگت می کند درست مثل خودش. . .

باید یادت باشد حالا که نیست اشک هایت را ندهی هرکسی پاک کند. . .

میدانی؟

اخر هرکسی لیاقت تو و اشک هایت را ندارد. . .(!)



nadia 
ساعت14:23---3 خرداد 1393

به وب منم سر بزن عزیزم



behzad
ساعت19:26---28 ارديبهشت 1393
دلـــم بــرای خـــودم. هــــمـــونی کــه قــبـلا بــودم. تــنــــگــــ شــــده.

شیرین عسل
ساعت17:10---28 ارديبهشت 1393

نعره هیچ شیری






خانه چوبی را خراب نمیکند




من از سکوت موریانه ها میترسم...!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 11:50 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |